2 Ağustos 2008 Cumartesi

Ben Seni İzledim

bir damla su serpsem
cız edermi kor gözlerin ...
sen hep sustun , ben hep izledim ...
ellerini istedi , ellerim...
gözlerindeydi gözlerim...
sen durgundun birazda üzgün belki
sen hep sustun , ben hep izledim...

sen susarken , ben izledim
kelimeler eksikti sanki
özneler kayıp , cümleler devrik
ve kayıp noktalama işaretlerim
tabiki , bu arada
ne sen vazgeçtin suskunluktan , ne de ben seni izlemekten ...
sen çok güzeldin ...
ellerini istedi , ellerim
gözlerindeydi gözlerim
hala durgundun sen , biraz daha üzgün belki
ve hep sustun sen , ben hep seni izledim...

her seferinde bir inkar vardı dilinde ...
üzgün değil , uykusuzum diye...
ama sözlerinden eser yoktu yine ,
o hem neşeli hem gizemli kız sırra kadem basmış
gözlerim onu aradı , aslında karşımdaydı ...
sen durgundun , belki biraz da uykusuz
ellerini istedi , ellerim
aklımdaydı sesin...
sen sustun hep , ben hep seni izledim...

şimdi diz boyu sesssizliğin,
özgürlüğün düşmanı gibi
canımı sıktı , canın sıkkındı ....
yinede durmadan seni izledim ...
sanki yine sevmiştim...
sen ısrarlı suskunluğuna devam ettin ,
çok nadirdi gülüşlerin...
ellerini istedi ellerim
gözlerindeydi gözlerim
sen çok güzeldin ,
sen hep güzeldin...
sen hep sustun , ben hep seni izledim...

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi