31 Ekim 2008 Cuma

Hüseyin Üzmez: İslam'ın Kılıcı Neresinde?


hüseyin üzmez bir çocuğun cinsel istismarı suçuyla yargılandığı mahkemece tahliye edildi. bunu muhtemelen hepimiz biliyoruz. bilmesek de e tipi cezaevinden çıkarken kurduğu "içerde hacda gibi yaşadım" cümlesine değil de bu homo erektus'un (erekte kökünden gelişine dikiz) türkiye cumhuriyeti sokaklarında dolaşacak olmasının cumhuriyet bayramı'nın hemen öncesine denk gelişine dikkat edin.

çok eleştirdikleri tecavüzcüleri saldığını söyledikleri rahşan affı bile bu kişiye özel çeşitli katakullilerle gerçekleştirilmiş affın (tahliye!) izini silebileceğini düşünmüyorum. "öğretmenimin vurduğu yerde gül biter." hastalıklı mantığı şeriatçı ,dinci ,neoliberal , yobaz zihniyetlere yanlış yansımış: "ustamın tohumlarını boşalttığı toprağa nur iner." gibi bir şey olmuştur muhtemelen. her yere baktım, tüm sözlükler, internet siteleri, gazeteler isyan halinde. hannibal'dan bile tehlikeli 70 yaşlarında bir sapığı sırf iktidar yalakası olduğu için hukuğun alengirli yollarını bildiği için malı mülkü olduğu için bırakıyorsunuz.

14 yaşında bir kızın içine akıtılan zehrin onu acıtmadığına inanan o psikolojik danışmanın ne kadar tarafsız olduğundan ziyade insanlıktan ne kadar haberdar olduğunu sorguluyorum tam şu anda. bir çocuğun içine zehrini akıtmak, bütün masumiyetini elinden almak şerefsizliğinin cezasız kalışını sorguluyorum. onların, benim asla arasında olmayacağım o kitlenin yazdıklarına bakıyorum, gördüğüm bir zafer edası.

islam'i anlayişlarinin kusurlarina bir göz atsak mi?

ilk olarak islam'ın bir din olarak kusurlarına göz atalım. islam'ın elçisi (peygamberi) dahi pedofili olarak adlandırabileceğimiz vehamette bir evlilik yapmışken aslında ben bazı şeyleri çok da sıradışı göremiyorum. öyle ki bu ülkenin cumhurbaşkanı da 15 yaşında bir kızla evlilik yapmıştır ve bu özellikle anadolu'nun acımasız bir gerçeğidir.

bizde ırza geçmek için her yol mübahtır. erkekler bir kadını nasıl tuş etsem diye düşünürken en kırmızı düşlerinde enseste kadar vardırırlar bu sapıklığı. kadınlar farklı mıdır? üzmez'in yanındaki kadının yüzündeki o zafer edasını o mutluluğu algılayabilen var mı aranızda? genç denemeyecek , çocuk yaşta bir kızı üzmek! bu kızı üzen birine çanak tutmak dünyada feminizmin insan hakları sözleşmesi'nin uğradığı en büyük yenilgidir.

türkiye'de 28 ekim 2008 tarihi'nde modern sosyal hukuk devleti olma rüyasının boş olduğu, dinin, dogmaların ve paranın atılmadığı bir sistemin bir işe yaramadığı görülmüştür.

cumhuriyet bayramı'nda yazıyorum bunları. buysa sizin anladığınız demokrasi, buysa cumhuriyet , kutlu olsun efendiler!

ne sizin efendiniz benim efendim olabilir, ne dininiz dinim, ne milletiniz milletim!

ayağa kalkmak genç kızlarımızı korumak için bir şeyler yapmayışınıza saygı duyuyorum.

sıra kendi kızınıza , kendinize ya da annenize geldiğinde vicdanınıza da tecavüz ediyor olacaklar. ya sesinizi çıkarın ya da üstünüzdekileri:

sıranın sizde olmadığını kim garanti edebilir?

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi