21 Eylül 2008 Pazar

Türk Dizileri'nde Kötü Karakter Fenomeni: Kavak Yelleri Mine!!

Kavak Yelleri 2. Sezon'a bomba gibi girdi. Efe ile Aslı'nın arasındaki aşkın artık su yüzüne çıkışı tabi ki başta biz seyircileri heyecanlandırmıştı. 

Romantizm geliyor demiştik, heyecan geliyor demiştik, sevinmiştik.

Aldatan ve hıyarlık konusunda yarışılamayan bir erkek olan Deniz Bey'in Amerika'dan dönüşü bünyelerde nefret uyandırsa da son bölümde olanlar hem iyilere (jedi tayfası) hem de kötülere (sithler) kapak olmuş gibi görünse de sith'lerin (kötüler) asıl lideri Mine'ye süper bir 10 puan kazandırdı.


HÜRRİYET KAFASINDAN GELİYOR


İŞTE O ÖPÜŞME



Asli www.dizifrm.com @ Yahoo! Video

Hazır Hürriyet Kafası ile sizi baş başa bırakmışken Kavak Yelleri'ni 9 kere değiştirdiği senaristlerinden ve kazandırdığı iyi oyunculardan dolayı kutluyordum. Kavak Yelleri bir casting mucizesidir, peki Aslı Enver insanı bu mucizenin neresindedir?

O bu mucizede en çok küfür edilen, en çok acınan insandır. O Türk insanının duygusal girdabıdır. O bir iyinin içindeki kötüdür, o bir felsefedir. Çünkü O Kavak Yelleri Mine'dir.

Neler olacak, zaman gösterecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bu iyi oldu süper bir öpüşme gerçekten ama zaten denizi hiç biri hakettmiyor ben hakdiyorum deniz benim olmalı benim olsun ayrıca yeni projelerde bekliorum ibrahimden(deniz=)ibrahim=begüm

 
Elegant de BlogMundi