10 Temmuz 2008 Perşembe

Benim Ülkem

Benim ülkemde yağmur yağmadığı için Tanrıya dava açabilirsiniz...
Işıklara uygun davrandığınız için küfür yiyebilirsiniz.
Düşük bel kot veya etek giyen birine tecavüz ederseniz , daha az hapis yersiniz.
Ama benim ülkemde tecavüzden içeri girerseniz , önce tecavüze uğrar sonra şişlenirsiniz.
Benim ülkemde her daim açık bir çorbacı bulabilirsiniz ,
Benim ülkemde kurallar , uymamak içindir inancı vardır insanlarda.
Ülkemin doğusunda , beşik kertmesine değilde sevdiği adama varan kızı öldürüp ,
Bu vahşetin adına töre cinayeti derseniz yakayı kurtabilirsiniz...
Benim insanım bal tutan parmağını yalar sözüne çok inanır ,
Onlara 3 gösterip , onlardan 5 çalabilirsiniz ...
Size kızmazlar , alkış yaparlar ...
Bu ülkenin bazı semtlerinde tek bir gecede milyarlar harcayan adamlarla ,
Ayağına giyecek ayakkabı bulamayan adamları aynı saat içersinde görebilirsiniz ...
Benim ülkem tüm dünyada bağnaz , yobaz bilinir ...
Ama benim ülkemin bazı köylerinde , başka bir ülkenin hristiyan köylerinden daha fazla klise görebilirsiniz...
Bu ülkeyi kötüleyen şeyler yapıp dünya çapınca meşhur olursanız ,
Önce vatan haini , sonra halk kahramanı olabilirsiniz...
Benim ülkemde , kimisi bir torba kömüre satar siyasi görüşünü ,
Kimisi servetini ikiye katlamak adına ...
Benim ülkemde hat saffada demokrasi vardır ,
Ama asla özgür düşünemezsiniz ...
Böylede ironiktir...
Benim ülkemi , yurtta sulh cihanda sulh diyen biriyle ,
Şehit askerlerimizden kelle diye söz eden iki farklı insan yönetebilir.
Bu ülkenin taşı altındır ,
Toprağı altın tozu ...
Bu ülkenin herşeyi gariptir ...
Her yeri gariptir ...
Ama Türkiyem , herşeye rağmen bayrağını dalgalandırır...
Benim ülkemde her doğan asker doğar ,
Ölüme koşar , sebebini sormayı akıl etmez ...
Sadece emir alır ,
Gözü kara gider, gözleri kapalı gelir...
Benim ülkemde çok ana ağlamıştır ,
Benim ülkemde çok ana ağlayacaktır...
Benim ülkemde paşalar , terörist damgası yiyebilir ...
Konsolosluklar taranabilir ,
Gazeteciler öldürülebilir...
Sinegoglar, bankalar bombalanabilir ...
Ama benim ülkemde umut bitmez ,
Benim ülkemde çare sunulmaz ortaya ,
Ama sorunlar hep atlatılır ,
Benim ülkemde göz yaşı bitmez ,
Ama ardından hep sevinç gelir...
Çok acayiptir benim ülkem ,
Ama milli marş çaldımı hazır ola geçilir ...
O bayrak hep kırmızıdır ...
Kırmızısı kandan gelir ...
Türkiyem düşmeyecektir...
Biz buna inanmak zorundayızdır...

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi