4 Temmuz 2008 Cuma

Ben Bugün Herşeyimi...

Ne aldığım bekaretler umurumda şimdi,
Nede kırdığım kalpler…
Bugün kendi acılarıma lanetliyim.
Tövbelerimi bozmaya razıyım kaybettiğimi geri kazanmak uğruna.
Yeminlerimi ucuza satabilir,
Masum canları bile alabilirim.
Acizim…
Sigara,sigara.
İçmekteyim ,
Çiğerim kararmakta dumandan.
Göz yaşlarım simsiyah.
Acı kavramım yön değiştirmekte…
Pişmanlıklarım basitliklerimden bile basit bugün.
Sanki bir daha asla gündüz olmayacakmış gibi bakıyorum,
Gün batımına …
Gereğinden fazla hızlı batmakta güneş.
Elimdeki biranın da tadı kaçmış…
Ruhumun kendiyle dansını sağlayan şarkı bile kuru bir gürültü gibi.
Evet, çok belli ...
Herşeyimi kaybetmişim ben bugün...
Ağlamak istemiyorum , çok basit kalıyor .
Daha başka bir şey bulmalıyım hissiyatı doluyor göğsüme.
Fazladan geçiremediğim birkaç dakika sıkıyor kalbimi.
Öyle bir sıkıyor ki , kanımdaki basınç parmaklarımı yakıyor .
Tarifi yok içimdekinin …
Acı eşiğimi çoktan aştım.
Birkaç küfür var ağzımda sadece …
Eski ve anlamsızlar bu dakika da.
Neden bu kadar erken der gibi …
Ben bugün her şeyimi,
Ben bugün kahramanımı…
Ben bugün hayatı…
Ben bugün tüm davalarımı...
Ben bugün babamı kaybettim…

0 yorum:

 
Elegant de BlogMundi