7 Temmuz 2008 Pazartesi

elektriklendik

Evet en sonunda dillerdeki zam gercek oldu ve hükümetle aramızdaki elektriğin voltajı dip seviyelere indi. Yakında bunlar size akım bile fazla, sitelerde dolanıp bize karşı yazı yazıyorsunuz diyecekler etki ile elektriklenmenin para ile satıldığı yeni bir devire giriş yapacağız.Bugün okuduğum bir dergide akp ampül şeklindeki ikonunu değiştirip elektriği çağrıştırmayacak bir sembol bulsun diyordu.
Onu bunu geçtim aslında biz her naneye altın suyu parası ödemeye alıştık her şeyde biraz daha fazla katma değerleniyoruz. Herşeyimize biraz daha fazla devlet baba el atıyor.Maaş alıyoruz bir ay bi taraflarımızı yırtıyoruz devlet baba hoop diyor alıyor ucundan accık.iş verenden almaya gelince olmuyor. işverene indirim sağlanıyor vergide bize bindirim.yabancıya sağlanan ayrıcalıklarda aklımda ama konuyu dağıtmak istemiyorum..onlarıda yazarız bir ara.
Zam denildiğinde benim aklıma vergi geliyor tam alakasını bende kurmuş değilim ancak bir çağrışım yapıyor. Elektrik zammıyla neler olur biraz onu incelemek istedim yüzde 21 ile devlet elektrikten iyi para kazanır orası bir gerçek. sonuçta karanlıkta kalacak ya da teknolojinin nimetlerinden kendimizi mahrum bırakamayacağımıza göre devlet baba iyi kazanacak.Güzel bir yatırım.Ancak burda aklıma şu takılıdı.Bizim devlet baba bu elektriği üreten değilki.üretenlere bakıyoruz anamm özel işletmeler ve bir çoğu yabancı ortaklı falan filan.. yaff diyorum tamam ben öderim ama bu bana yapılan bindirim giderde elin zenginine gelir olursa ..Oğluna ferrari yönetim kademesine yatcık olursa işte ona yanarım..Benzerlerine yandığım gibi..Hükümetimiz çakma roobin hoodçuluk oynamaya devam ediyor..fakirden alıyor zengine veriyor.Acaba zengin hükümete ne veriyor..

1 yorum:

sarphan uzunoglu dedi ki...

:) Çakma robin hoodçuluk. :) akp tıpkı demokrasi gibi robin hood'u da yanlış anlamış sanırım.

Parmaklarına sağlık. Hızlı yaz ki fatura girmesin :)

 
Elegant de BlogMundi